Bli ren för att bli smutsig

Fasiken vad ont i kroppen jag har. Önskar det hade vart träningsvärk. Ska nog börja träna upp lite muskler så att det inte gör såhär ont att åka i backen.
Har precis slängt in balklänningen i tvättmaskien, den är lite skitig sedan sist (Gillet) och för sakens skull kan det vara trevligt om den är ren innan den ska skitas ner igen. Jag hade egentligen tänkt införskaffa en ny balklänning då jag har haft min på tre baler redan. Så blev inte fallet då det kom annat ivägen.
Hoppas klänningen hinner torka innan jag pyser hemifrån bara...

Nu väntas kaffe och en vända med dammsugaren (humpf.) för att sen åka mot Carolina Rediviva och läsa lite uppsatser med en söt fröken (kanske fler) Maria.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu