U Say I'm so Cute

Det blev ett kort besök i Märsta/Väsby för min del men under den korta tiden var det väldigt trevligt. Kul att träffa människorna igen, har inte sett dem sen december (juldagen).
Vi åt middag på Olive House i Upplands Väsby och till middagen så hade vi melodifestivalen på storbildsteve. Ville väldigt gärna att The Moniker skulle vinna, det blev en tredje plats och en ganska klar seger för Eric Saade. Kan inte säga att jag gillar låten men pojken är trevlig att kolla på!

Anledningen till att jag stack så tidigt var att jag dels måste skriva min läslogg till måndagens seminarium och sen är det en tidig morgon imorgon. Vi har samling till matchen 8.45.


Såhär såg det ut på midsommar. Idag var samtliga mer påklädda!
Jag, Desse, Sandra o Sara.
Även Madde, Carro, Jimmy o Walter med och firade :)


Kommentarer

Sandra

Men Carro då :P

00:39:20 / 2011-03-13 - http://saandramaaria.blogg.se/

eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

01:19:17 / 2011-03-13 - http://eroooticaaa.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu