Oh my God!

Personligen tycker jag att fredagens aktiviteter var riktigt roliga!
Vi drog igång ganska tidigt, jag och Maria ramlade in hos Johan vid 17.30 ungefär, sedan strömmade det på, det blev ganska ont om plas i Johans lilla korridorsrum.
Efter en del intag av alkoholhaltiga drycker bestämdes det att vi skulle dra till BJ i stället för Värlmands eftersom de stängde kl01.
Alla kom tyvärr inte in på BJ (utgångna kårleg och för låg ålder) men vi övriga hade i alla fall kul (svårt att tala för alla men det var ingen som öppet klagade). Allt eftersom droppade folk av/försvann och vi var från 01.30 fyra stycken som stod kvar på ett bord. Fantastiskt roligt!
Fick en stalker på halsen, creepy karl. Malin blev också påflugen av en pöjk framåt stängning.
Vi (Alexander, Elof, Malin och jag) gick och tog oss en kebab och jag ramlade in genom dörren nästan på slaget 04. Trött som tusan.

En kul sak var att jag åkte med samma taxichaufför i fredags natt som jag gjorde i tisdags, haha.


Jag och Elof hittade hattar hos Johan!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu