I Just Came to Say Hello

Det var kul med fotboll även fast min fot gjorde onödigt mycket ont och var onödigt svullen när jag kom hem. Match på söndag!
Jag körde utabarahelskotta hem sen för att duscha och byta om för att sedan bege mig in till stan och träffa tjejerna på stocken. Måste erkänna att det kändes både dumt och väldigt bra att gå förbi hela den långa kön och kunna komma in utan problem (<3 att ha ett ämbete på gbg's).
Dumma var att jag tog bilen in då jag kände det skulle vara tråkigt att bara vara där en timme, men såhär i efterhan känner jagspontant attjag kunde ha stulit sängplats hos någon. För hur tragiskt det än låter så suger det att vara nykter om man ska ut med studenter och framför allt inte om man ska ut på en torsdag..!
Att folk är ena bufflar och väldigt ohövliga är en annan femma...



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu