Att känna sina egna begränsningar

Imorse var alltså min stukade fot bara väldigt svullen, nu har den blivit blå också. Fantastiskt måste jag säga. Jag tänkte att jag skulle pressa undan smärtan och gå så mycket som möjligt på foten så att jag skulle kunna vara med och träna denna veckan. Dock ser det ut som nu att det inte kommer bli något träna av, det är dumt att överanstränga foten så att det blir värre än vad det redan är...

Fick för övrigt godkänt på min tenta vi gjorde i fördjupning i 1900-tal. Sjukt nöjd, fast ett VG hade vart trevligt!
Denna vecka blir det till att skriva ihop det där PMet. Heja mig och Tobias!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu