Ojdå

Det verkar som om blogg.se har valt att inte publicera mina mms inlägg. Mycket tråkigt må jag säga då jag inte har haft tillgång till dator och har kunnat informera er om det otroligt fina skrubbsåret på min rumpa, om den fina begravningen jag var på eller om den otroligt onödiga hjärnskakningen jag dragit på mig.

Idag var första riktiga dagen på jobbet. Ser fram emot att få börja sätta igång själv! Blev dock inte många timmar då jag vid 10-tiden begav mig till närakuten för att kolla upp mitt huvud. Ja resultatetav det besöket var ett konstaterande på att jag har lågt blodtryck och att om huvudvärken inte är borta till på fredag så måste jag uppsöka läkare igen, hurra.
Det här betyder också att det inte blir någon fotboll för mig åtminstone idag men som detser ut nu blir det inte det på torsdag heller. Bu.

Kommentarer

Desirée

Hej din lilla lort! När ska du o jag ses då? nu har det tickat på allt för länge :O

22:28:05 / 2011-06-14 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu