Mås

Vi var ju på Åland i helgen. Alldeles fantastiskt kul var det (trots att jag var dödstrött i lördags)! Kul att träffa Sofia igen, var ju trots allt typ tre veckor sedan vi var klara med plugget o det var då hon for hem. 
Vi åkte dit i fredags med 15 båten från Grisslehamn och alkholförtärandet drocg igång någon timme vi landat på Åland. Det var en sjukt kul kväll med trevlig förfest, roliga timmar på Arken (sjukt kul att träffa Idaskida där också!!!!) och en lagom efterfest. Jag o Maria trillade in i den lånade lägenheten vid 08-tiden i lördagsmorse.

Trötta och sega (bakis) så tog vi oss ut på sjön (havet) i ett stycke båt. Wroooom! Löjligt roligt! Vi hamnade på en ö (?) där vi grillade korv och mös. Var där ute ett par timmar innan vi begav oss tillbaka till lägenheten för att snygga till oss för ytterligare en utekväll.
Det blev inte så mycket ut vi kom (förutom Soffi) utan vi hängde i lägenheten. Jag kastade in handduken först och däckade som en klubbad säl vid 01 medan de andra fröknarna satt uppe ett par timmar till.

På söndagen var det matchdag för min del, och tro det eller ej, alla fyra flickorna kom och såg hela matchen. Det tycker jag var otroligt roligt, framförallt då vi spelade otroligt bra!

Bilderna kommer komma upp på facebook. Orkar inte sitta och laddau pp dem här. En bild får ni dock:

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu