Fortfarande bränd

Eftersom handfan gör ont och jag sa att jag skulle bli hemma iaf resten av denna veckan så har jag sen kl10 imorse legat ute i hopp om att jämna ut den röda färgen. För tillfället känns det förgäves men får väl se hur det ser ut ikväll.
Har nu på knappt två dagar läst ut en bok, som jag nu hoppas att det finns en forsättning på. Det var en såndär halvkass cicklit som är mer eller mindre omöjlig att lägga ifrån sig - Babbeldrottningen i New York.

Ikväll väntar grillning med fotbollslaget på Furuvallen. Om jag kan ta mig dit så att säga, vette1000 om jag klarar växla med min hand, skulle haft en automatväxlad bil i detta nu känner jag, haha! Om jag kommer dit tror jag ändå att det kan bli otroligt trevligt!


En icke-smickarande bild Soffi tog på Åland. Skiter i detta då jag älskar mina fula brillor från Monki!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu