Dödsringar

För ett par timmar sedan ramlade jag hem här hemma efter tre dagar mitt ute i ingenstans,någostans söder om Sthlm, eller något. Det har alltså vart ett redigt midsommarfirande och jag är glad över att fina Maria o jag fick följa med dit ut.
Ska beskriva helgen kortfattat:
Bruten handled. Gästvänlighet. Frysbox. Alkohol i mängder. Regn. Brasa. Filtar. Chinese Crested dog. Douglas. Soffa. Fränt. Skratt. Galenskaper. Mankini. Naket. Fotografering. Tält. Sovsäckar. Liggunderlag. Mys. Mat. Slut på alkohol. Trevligt sällskap. Blomsterkransar. Sill. Nakenbad. Mälaren. Myggor. Kubb. Luftgevär. Öl. Tvestjärtar. Panikattack. Diskussioner. Skratt. Värme. Snusk. Gliringar. Skämt. Toapapper. Husvagn. Älg. Fårtestiklar. Tipspromenad. Puss. 

Så mycket mer egentligen men det är mer runt omring, det lite mer abstrakta.
Jag har haft det grymt i alla fall! 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu