Absolut Torr genom Buzzador

Har nu genom Buzzador fått testa på Absolut Torr, för mig perfekt eftersom jag tränar och är ett litet svettmonster. Helt ärligt måste jag säga att när jag använde det under armarna ville jag gråta och klösa sönder armhålorna, satan vad det sved. Sveda och vånda är dock något jag kan jobba med och slutresultatet går inte att klaga på. Absolut torr är absolut godkänt!

Psst... Absolut Torr fungerar även på händer och fötter - perfekt nu till sommaren då man t.ex. använder sandaler..


Jag fick testa på den här produkten och dela med mig av test exemplar till mina vänner då jag Buzzador. Bli medlem du också och få möjligheten att testa produkter helt gratis.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu