Tänka sig

På riktigt, så handikappad dom jag kände mig igår kände jag mig knappt när jag hade handen i gips. Och då var jag handikappad på riktigt. Jag glömde alltså min mobil hemma igår när jag var hem o böt kläder innan jag skulle möta upp ett fint gäng vänner utanför Spegeln (bigrafen alltså).
Nej, det var inte kul. Till råge på allt så var jag redan frustrerad, en del människor borde veta sitt bäst före datum (ett citat som min moster sa att min kusins flickvän brukar använda sig av).
Just därför är jag glad att jag har de vänner jag har!!

Vi såg hur som helst Harry Potter igår och även om det var svårt att inte småfnittra åt Loppan som storbölade så grät jag också en skvätt. Den var bra, trist att det är slut det är nästan så jag tror att jag ska läsa samtliga böcker. Någon gång, om jag orkar.

Skall besöka bion ikväll igen, Bad Teacher, ska bli kul!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu