JAA!

Vet ni vad jag gjorde igår kväll för första gången på drygt tre veckor? Jag klarade av att borsta tänderna med höger hand!! Det där låter jätteäckligt, jag har borstat tänderna två gånger dagligen sen jag bröt handleden men med vänster hand. Tro mig när jag skriver att borsta tänderna med fel hand är verkligen... bakvänt.

Det gör visserligen fortfarande ont, min tumme ser ut som om den ruttnar innifrån (den är blååå) och det kliar utav bara helskotta. 
Jag ser dock positivt på detta ändå för gipset åker av om exakt sex dagar!

Tänker för övrigt ta med mig träningskläderna och bege mig ner på Studenternas efter det att gipset har åkt av. Inte sprungit sen matchen då de sköt av handleden på mig...


Yäää!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu