Den andra sidan av historien

Gårdagen spenderade jag alltså i en blå lastbil med trevligt sällskap.
Var lite skeptisk i söndagskväll när jag fick mess om att det var kl05 som gällde, det innebar för mig att jag var tvungen att åka hemifrån 04 (jäkla åkeri och hålla till i Bro, haha) så klockan ringde 03.30!!

Nåja upp kom jag i alla fall, fixade en bilfärd utan olyckor och körde inte vilse (vilket dessutom nästan är omöjligt).

Vem hade kunnat ana att det är så trevligt att åka med i lastbilen (jag hade det i alla fall bra, haha), tror själva upplevelsen förhöjdes då det var en pråm inblandad i bilden, att åka båt är alltid kul!
Sällskapet i fråga var heller ingen besvikelse men det visste jag från början!

En annan sak som är lite "lustig" är att jag aldrig tidigare har åkt lastbil (förutom när min morbror körde frontlastare för typ 100 år sedan) och har på senare tid jobbat på en tipp och tagit emot bilar, så det blev lite som att se det från andra hållet igår..


Blå var den!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu