Vy Från Ett Luftslott

Har haft det väldigt bra sedan i torsdags, utöver att tentan gick åt pipsvängen.
Helt ärligt, jag ville gråta när jag såg vad det var för frågor.
Tentafesten däremot var toppen. Tycker i alla fall jag som med lite vin i högsta hugg var överallt hela tiden tror jag. Måste säga tack till Maria M som sa att jag var sötfull och inte dräggitfull, jag tror på dig och hoppas alla andra tyckte detsamma, haha.

Igår så kramade vi hejdå till Ottilia och Karl och det var först då man, i alla fall jag, på riktigt kände att a-kursen är slut. Så otroligt tråkigt! Trots det här avslutade vi med en väldigt samskig tapas-middag på (café) Eco, mycket njutbart.

Är även registerad till historia b nu, och på uppropet igår fick vi veta att vi ska läsa ihop med de som läser historikerprogrammet. Så vi är nästan 50st som läser nu, ska bli spännande att se vad de andra är för typer!

Tänkte lägga lite bilder från tentafesten men kom på att jag sitter vid fel datro så ni får de senare, annars kommer de som vanligt upp på facebook!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu