Tredje gången gillt

Jag är lite besviken idag, hade ju verkligen planerat pilates-passet imorse men natten ville inte vara med mig. Först kunde jag verkligen inte somna, sen slumra jag till och vakna flera gånger och tillslut började jag må riktigt dåligt. När klockan ringde mådde jag fortfarande inte bra så tog en sovmorgon i stället. Buu!

Nu ska jag snart i alla fall börja bege mig mot Märsta för att besiktiga bilen. Ni kanske minns hur det gick sist? Vi får hoppas att jag åtminstone kommer till bilprovningen idag.
Tanken är även efteråt att jag ska ut till Gottröra och hälsa på mormor och senare ikväll iväg till Alsike konstgräsplan och spela lite fotboll. Det är nog det jag ser fram emot mest idag. Fotbollen alltså. 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu