Snormaja

Hoppar tentaplugget idag då min morbror igår ringde och sa att han hade lagat min bil. Känner dock lite tentaångest men försöker ändå intala mig att det är nästan en hel vecka kvar tills tentan är så att missa en dag gör inte så mycket. 
Skall alltså till min morbror och hämta silverpilen.

Två av mina kusiner fyller år idag, Andreas (Skellefteå) som blir 21 & Patrik som blir 26, gratulationer till er båda! Skall över till den äldre av dem två senare idag, men får se om det bara blir dit och säga grattis. Är nämligen en aning förkyld (igen -.-) och vill inte smitta lilla Clinton..

Juste!! Kom in på Historia B, våren är räddad! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu