Sjuklig

Jag har "träningsvärk" i mina revben sen allt hostande igår vilket gör det till ett helvete att hosta idag. Tror helt ärligt att mina lungor nu är ihop kramade och det inte går att få in/ut mer luft i dem. Förutom hostan har jag även nästan 39 graders feber.
Ja, jag skriver detta för att ni ska tycka synd om mig!
Till råge på allt så hade min tv fortfarande inte kommit in på elgiganten, måste vänta till den 7 februari eller något sådant. Sug.

Nu tänker jag återvända till sängen och inte kliva upp mer idag!

Kommentarer

Jossan

usch är du så sjuk? kan du jobba imorn då? vad tyckte du om sushin då? :) många frågor blev det :)

14:51:07 / 2011-01-29

Kajsa

Sushi var väl inte min cup of tea, men jätteäckligt var det inte.

Yep, tänker trotsa hostan och febern. Eller okej, jag kommer trycka mig full av värktabletter så hoppas vi att det går bra :)

17:30:02 / 2011-01-29 - http://kaufeldt.blogg.se/

Desirée

Om du är sjuk ska du ju vara hemma o bli frisk kära du!! :)

20:42:09 / 2011-01-29 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu