Prioritera

Som ni säkert märkte var det ganska dött här igår, inte så konstigt då jag dels inte hade tillgång till dator. Eller förlåt där ljög jag, vi satt ju faktiskt på Carolina igår och det finns en hel del datorer där.

Hur som helst, i torsdags delade jag och Maria på två flaskor vin och satt ett tag på ÖGs tillsammans med Max & Joel, trevligt må jag säga.
Igår var det föreläsning kl8, kände att det bolmade rödvinsdoft från mig (hade inte vart hem och bytt kläder) och hade allmän rödvinsskalle som man ofta har dagen efter. Vi (Maria, Max, jag) satt sen fram till kvällen på Carolina.
Maria och jag lagade mat (mest Maria) i korridorsköket innan vi senare tog en blixt visit på BJ.
Träffade en gammal klasskompis från högstadiet på BJ, det var väldigt otippat men samtidigt kul!

Idag då? Jo jag vaknade nyss. Eller okej, jag var hemma vid 13-tiden ungefär, tog en dusch och tvärslocknade i sängen. Tycker jag har sovit mycket den här veckan, eller rätt många timmars sömn i natt i alla fall, är nog undermedvetet jättesliten.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu