Plexiglas

Åkte med mamma vid 05 imorse till jobbet för att hämta min bil som stod i ena verkstaden där. Blev lite förkrossad över att se allt glassplitter som låg i hela bilen. Jävla skitungar!!!!!!!
Det enda som hade gått sönder i min volt var höger stänkskärm, det är bra lyckat tycker jag att det inte var något mer allvarligt.
Spenderade iallafall nästan 45min på att dammsuga bort allt glas samt att morbror och hans kollega satte in plexiglas i rutan. Tack snälla!
Beställde även en begagnad ruta som vi ska hämta och montera in senare idag.

Det var lite små creepy att köra hem, inte jättekul men det gick och hem kom jag.
Mår även ganska bra, lite skakig fortfarande, har inte riktigt nerver för sånt här.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu