Lördagskvällen

Äntligen börjar jag närma mig klar, den där jäkla tånageln förstörde min tidsplanering en aning.

Hur som helst, det är lördag idag för er som missat det och det är även Jennys sista lördag i stan på ett tag då hon drar till Köpenhamn, därför kommer det vara middag serverad av tidigare nämd på Göteborgsnation. Innan jag sluter upp på den nationen ska jag möta upp mina andra fina vänner inne i stan då de ska äta middag på Uplands.
Eftersom jag lämnar de senast nämda gänget för middag på Gbg ska jag efter middagen möta upp dem igen. Vad som händer och hur kvällen får vi se, men lite löst spikat är en korridorsfest. Som sagt får vi se vad som händer.

Ha en fantastisk kväll folket, är ganska säker på att jag kommer ha det! :)  

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu