Inte så fantastiskt

Förstår inte alls grejen med att inte kunna sova, jag har ändå hållit igång mer eller mindre hela veckan plus en svettig fotbollsträning idag samt att det i allmänhet inte har vart mycket sömn i veckan.
 Allt jag begär är att få sova, inte mer än så.
Har kollat på film (Up in the air) bara för att få tiden att gå och kanske då bli i alla fall lite sömnig, men nej, ingenting alls.
Har föreläsning 08.15 imorgon och det verkar som om jag blir så illa tvungen att hälla i mig en kanna kaffe innan den så att jag inte somnar, hej magsår.

Ni har inga bra tips på vad man kan göra för att somna både lättare och snabbare?


Inte en bild från igår direkt...


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu