Hemma

Efter en väldigt trevlig dag på hist.inst. med Loppan och Maria som senare blev en trevlig semmelfika på Café Linné och nu så har jag landat hemma. Kände att det skulle vara skönt att vara hemma i tid/ gå och lägga sig i någe sådär tid idag. Just nu känner jag att det hade kvittat för fasiken vad tråkigt det är att vara själv, visst att jag ibland kan finna nöjde med att prata med mig själv men inte idag.
Visserligen så kanske det kan vara bra att vara själv lite också? Träffar ändå de andra imorgon igen..

Idag "styrde" vi även upp en pubrunda med den nya klassen, nästa onsdag. Hoppas att det dyker upp ett par nya ansikten, det stod ju trots allt att det var obligatorisk närvaro också så!

Nä, ska ta tag i mig själv och kanske spela lite heroes, det varl änge sedan sist...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu