Tell me everything's okey

Fick ihop min komplettering ganska bra förut idag, skall bara utveckla de tankar som jag har kring vissa saker så det blir kalas bra. Tack Maria för hjälpen, du är bäst!
Det blev en snabb öl på Orvars tillsammans med dels nya kursare men även tre gamla rävar innan jag och Maria mötte upp andra Maria och Simon utanför hemköp. Mat inhandlades och vi begav oss till Loppan där maten lagades. God mat blev det men sällskapet var desto bättre.
Jättetack till både Maria och Loppan för de två senaste dagarna! Jag ska sluta vara jobbig, lovar. Älskar er sötnosar!
Imorgon och på söndag ska jag jobba, yey, känns bra att få göra lite annat än att plugga. Tråkigt att inte kunna gå ut med vännerna på lördag, dock tänker jag deltaga på förfesten, så lätt kommer de inte undan ;)

Ballbild från längesedan på mig och Filippa.

Slänger in ett stort grattis till min underbara vän Desirée som blir 23 idag. Det är bl.a. hon som har sminkat oss på bilden ovan. Grym är hon!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu