Svullet

Det var riktigt roligt igår kväll, vi kom aldrig till ÖG vilket var tanken då det visade sig att de hade stängt. Däremot kom fyra stycken från b-kursen och gjorde oss sällskap, vet dock inte om det var någon mer stackare som hade kommit och stått utanför ÖG, vi var aldrig ut och kollade. Shame on us!

Dagen idag har än så länge vart rätt långsam, hjälpte till att diska innanjag drog hem till Loppan imorse. Tog alltså en promenad på ca 30 min i det faktiskt ganska kalla vintervädret. Skönt att solensken dock!
Var hemma vid kvart i 5 och då kom mamma och plockade upp mig för att vi skulle ta en vända till diverse färgaffärer för att fixa tapeter/kakel/golv.
Skulle även hämt min teve från elgiganten, men den hade fortfarande inte kommit. Skall vänta till den 15e vilket innebär att det har tagit 1½ månad för dem att få in skiten. Värdelöst.
Blev även middag på IKEA.

Min hals är svullen igen, att jag aldrig kan bli frisk. Börjar lessna på att alltid vara krasslig.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu