Panikartad ångest

Godmorgon!
Borde vara uppe och igång men är jag det? Nope.
Har en introduktionsföreläsning kl10 i universitetshuset och helt krasst känner jag att jag borde göra mig redo, känns lite väl häftigt att gå dit i handduk...

Essän gick inte bra alls igår, fick ihop min första mening men sen tog det totalt stopp i mitt huvud. Jag tror att en del av problemet ligger i språket jag använder närjag skriver. Skulle behöva en kurs i historisk termiologi.
Eftersom jag inte skrev mer än vadjag gjorde igår måste jag skriva så fingrarna blöder idag, underbart, ska väl även ta tag i den läsloggen vi ska ha klar imorgon.
Att få andas och få chilla lite mellan momenten är tydligen inget historiska institutionen jobbar med.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu