Pacman

De flesta av de bilar som kör idag är inne på sin andra vända, ett par vändor kvar det vill säga.
Jag tror för övrigt att mina skor är strömförande, får stötar av allt jag tar i och kan inte skryta med att det är sådär jätteskönt.
Tänkte dessutom försöka hitta något superlim då mina skor ser ut som två pacmans. De så att säga äter sig fram, haha. Det enda kamikaliska jag har hittat är dock smörjmedel, tror inte det hjälper mina skor speciellt mycket, eller?

Appropå att bilarna har ett par vändor kvar känner jag hur stressigt det kommer bli efter jobbet. Måste hem för att hämta halva min garderob, åka till Sofia, göra ett försök till att bli snygg och sen till Norrlands för litte reccegasque. Vi ska visserligen inte sitta på själva sittningen i stora salen utan på den alternativa sittningen i teatern. Ska bli kul!
Släpp på V-dala. där brukar det vara kul så tror inte kvällens festligheter kommer vara ett undantag!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu