Känslan av ingenting

Skickade in min läslogg för ungefär två timmar sedan, har sedan dess sprungit runt på Karin Boye- biblioteket för att hitta boken vi ska ha till nästa vecka. Den är puts väck. Det ska finnas ett refrens ex, d.v.s. att den inte ska vara möjlig att låna hem utan finnas tillgänglig på bibblan. 
Den står inte där den ska göra och jag har inte hittat någon annan historiker på biblioteket.
Kan mycket väl vara så att jag inte har kollat tillräckligt noga, varken efter kursare eller kursbok.

Eftersom jag nu inte har hittat boken så vet jag inte alls vad jag ska göra. Känns jättemärkligt.
Vi har dock inte vart på carolina på hela veckan, kanske skulle gå dit?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu