Duracellkanin

Nyss hemkommen efter en heldag i stan, eller snarare nästan en heldag med diskussion. Skojar inte när jag säger att det snurrar i min skalle, herrejösses.
Tror trots allt att den kan gå bra imorgon, har umgåtts/pluggat med folk som är bra på det där med (mycket)ord så nog ska väl jag kunna ordbajsa mig ignom tentan imorgon? Vi kör på det i alla fall. 

Spenderade även 1½ timme på Göteborgs med mat och lite samtal, ser verkligen fram emot att få sätta ihop en tidning, riktigt kul!!

Passerade Lutis när jag skulle hem och laddade upp med diverse godsaker till tentan (godis) och sen tänkte jag ha med mig en del kaffe imorgon, jag kommer vara proppad med sånt jag går igång på (hahah).

Önska mig lycka till!!!1

 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu