Varvar

I måndags blev jag inringd att komma att jobba idag. Inte direkt så att jag tackar nej till att dra in några extraslantar. Så istället för föreläsning (som jag högst torligt inte skulle ha gått på i alla fall) och allmänt litteraturläsande har jag suttit och vägt lastbilar sedan 12.
Nu är det sådär löjligt lugnt det kan bli på efternmiddagarna, funderar på att läsa lite men är rätt slut i huvudet.

Egentligen är det både tk-möte och spex-möte ikväll det ena börjar 18.30 och det andra 19.00 i Uppsala. Jag sitter i Bro och slutar inte fören 18.30 så jag åker högst troligt raka vägen hem. Har bara tre avsnitt kvar av säsong 2 av Desperate Housewives också, såatteh...

Imorgon blir det jobb i puben på Göteborgs, hejhopp!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu