S A T

Gjorde alltså mitt sat-prov idag, måste säga att när jag kände att jag ville gråt blod igår för att jag kände att mattedelen skulle gå käpprätt åt helvete trodde jag aldrig att det var på mattedelen(arna) som det faktiskt kändes nästan bäst. Märkligt. Läsförståelsen var absolut svårast, sådär överdrivet mycket konstiga ord.
Jag hoppas att det gick lite vägen iallafall. Annars får jag väl boka ett till. Typ i februari. För enkelhetens skulle det vara praktiskt om det finns plats i Stockholm då.
Jaja, det är gjort nu iallafall!

Desse kom nyss hem. Blir lite käk och sen åker vi till Daniels föräldrar och spenderar kvällen där.

08.41 går tåget tillbaka till Uppsala imorgon!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu