Pensionärsvarning

Träningsvärk kan vara den bästa sorterns smärta (förutom riktigt jävlig mjölksyra) som finns. Dock är det inte så kul när kroppen gör ont på riktigt. Jag innehar just för tillfälligt en galen träningsvärk i armar och axlar samt även en löjlig smärta i mina höfter.
På riktigt, jag kan knappt röra mig framåt! Problemet ligger i att jag är alldeles för stel i mina höfter. Jag är nästan helst säker på min sak då jag aldrig hade såhär ont då jag friidrottade som mest. Nu när jag bara har spelat fotboll det senaste året har höfterna verkligen inte vart på min sida...

Som ni kanske förstår så finns det uppenbarligen en lösning på min smärta - bli mjukare i höfterna. Det blir dock en lösning som får komma imorgon (fan, kan inte sova...) efter jag förhoppningsvis har kommit ur sängen, vilket kan bli svårt då mina höfter vägrar att samarbeta...

Då vet ni, Kajsa har höfter som en 90åring.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu