Kvalitetstid

Igår spenderadejag hela kvällen med min mamma på bästa kvalitetsvis. Middag på Tzatziki och sen var vi även på bio. Vi såg Sherlock Holmes som var riktigt bra!

Idaag har det blivit prepp inför imorgon. Eller okej, jag bidrar kanske inte till så mycket. Sitter mest och hänger. Ska bege mig ner mot Ica Väst för att hämta ett paket (som jag beställt till mig själv...) och köpa sill till ikväll då morbror kommer över för att äta. 
Imorgon så ska vi ses kl14 hela släkten för att äta mat/kolla på kalle/öppna julklappar/umgås. Ska bli riktigt mysigt. Roligaste är att vi har sjukt mycket klappar här hemma (mestadels till resten av släkten) ser riktigt fint ut under granen.

Svammel svammel. Ska ner till ica och trängas med folk nu, hurra!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu