Idag kom det

Idag fick jag efter 17 dagars väntan äntligen resultatet på mitt SAT. Kan konstatera att det gick bättre än vad jag hade tänkt! Läsförståelsen som jag hade stora problem med var också den delen som gick sämst det skriftliga och matten gick bäst (lika mycket poäng), vilket var mycket förvånande, att matten gick bra alltså...
Ska göra provet igen den 28 januari, då ska jag se till att ha pluggat inför det också! Det som är bra då är att jag kommer göra det i Sthlm, lite närmre än Göteborg.

Jag håller alla tummar jag kan tänkas ha på att allt går bra och att jag hamnar på ett schysst ställe. Just nu ser det ljust ut. Woop.

Nu ska jag på bio med mamma, Sherlock Holmes, gött mos!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu