Är det möjligt?

Ni anar inte vad jag vill ta tag i min träning på riktigt, jag vill komma så bra i form att jag kan ut på en tävlingsarnena i sommar och springa 400m. Jag vill springa såpass att jag inte blir besviken (lider av en löjlig prestationsångest). Jag vet att det krävs otroligt mycket av mig för att jag ska kunna komma i form, framförallt krävs det prioriteringar och tid.
Det stora problemet är tid.
Jag hoppas att jag kommer in på b-kursen nu i vår (står som sjunde och fjärde reserv än så länge) annars måste jag jobba. Pluggar jag så kommer det troligen finnas tid, det som kan vara kruxet då är att jag ska TA mig tid...

Dock tror jag att det kan vara bra att ha ett mål med träningen, det blir som ganska mycket mer motiverande att faktiskt ta sig ut och springa då!


Ett regning Bosbarspelen, Uppsala, 2007isch

Svealandsfinalen 2008 Örebro, längdhopp

Random tävling i E-tuna, kan vara IUSM

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu