Två sidor av samma historia

Ni som känner mig vet att jag är otroligt godtrogen och i många fall väldigt naiv. Jag tror på det mesta och det gör jag bara för att jag vill tro det bästa om folk. Och det är just det jag har gjort, jag har svalt allt jag hört och har faktiskt tyckt att det hela i sig egentligen har vart rätt fjantigt.

Ibland uppdagas det saker som för mig kommer som en chock och besvikelsen sköljer över en. 
Att man kan föra sig på det sättet som den här personen är för mig upprörande. Det här gör att jag önskar att jag inte var så fasligt blåögd. Jag är glad att jag kunde få en bild över från den andra personen i den här historien.

Helt ärligt så tycker jag synd om den person som trots blev "den tredje parten", mycket för att jag känner igen mig, jag har också varit den här "tredje parten" och det är det ingen vill vara.

Jävla svin!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu