Tror ni på mig?

Jag har tills idag klarat mig tre veckor utan att dricka kaffe, tror ni jag kan klara minst lika länge utan att äta godis/chips? Snälla säg att ni tror på mig. Jag behöver bli av med det fruktansvärda sockersuget!
Jag ska även ta tag i mig själv och faktiskt införskaffa ett gymkort; jag behöver ta och förvandla deförgångna musklerna som blivit fett till muskler igen. Det här för att jag själv ska kunna må riktigt bra.
Så alltså, till skillnad mot förra hösten så ska jag faktiskt träna denna!

Yepp yepp, detta är tanken, kan någon snälla se till att jag faktiskt gör detta? Kan behöva en redig spark i ändan om jag känner mig själv rätt.!


Min årliga höstförkylning tar livet av mig, det är sjukt jobbigt att nysa!

Kommentarer

Sussis träning

Klart du klarar vännen!! :)

16:03:58 / 2011-09-02 - http://sussey.blogg.se/traning



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu