Ta en skorpa

Jag har fått en knäpp den senaste veckan (värre än vanligt) och har suttit och spanat på hundvalpar. I måndags hittade jag världens finaste Belgiska Vallhundsvalp, galet fin. Skickade länk på valpen till mamma som så fint svarade att en sån behöver jobbas med varje dag. Ja, jag är inte helt bakom flödet, det är ett levande väsen. dessutom är det så när det gäller mig, har jag ett snsvar jag måste ta så gör jag det.
Jag har en viss förkärlek till bullterrier, en helt fantastisk hund. Annonser till den typen av hund läggs inte ut på typ blocket/vovve utan där får man gå direkt via en kennel. Sååå gissa vad jag hittade, minibullar väntas komma i september!
Ja, jag vet. Sticker antagligen från landet om ett år så att ta sig an ett djur då känns otroligt meningslöst, tråkigt nog!


Bild från google.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu