Stannar

Efter att först ha sett antagningen och sen pratat med Loppan så har jag nu bestämt mig för att jag stannar i Uppsala och jag fortsätter att plugga, i alla fall en termin till.
Beslutet om att plugga grundar sig bland annat på att jag har sökt den här kursen tre terminer i rad och inte kommit in, äntligen så gjorde jag det,samt att jag inte känner mig redo att lämna Uppsala ännu!
Det jag ska läsa är alltså Medie- och Kommunikations vetenskap. Så lämnar humaniora och Engelska Parken bakom mig för att börja hänga på Ekonomikum, med jurister och ekonomer... Hurra...

Eftersom kursen är upplagd på annat sätt än vad historian var så kommer det finnas tid för mig att försöka tenta av den 7,5 HP kurs som jag har kvar sedan förra våren. Har plöjt snart en bok av sex så jag är pågång! Skulle vara galet skönt att få dem avslutade..

Kommentarer

Anonym

Underbart att du blir kvar ett tag till! Och att du äntligen får läsa det du vill. Plus att jag får en termin till att hänga med er igen!

17:48:14 / 2011-08-10



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu