Sovmorgon hela veckan

Jag väljer att se det positivt. Jobbar 8-17 hela veckan vilket i sig är en sovmorgon (en timme hoho) men däremot får man sitta själv en timme, mindre kul. Anledningen till att det är mindre kul är för att det är så tyst, har inget ljud på datorn och det finns inte heller någon radio.
Kan visserligen använda mobilen men den har så kasst ljud.
Det är även skönt att en timme ändå går rätt fort.
Mindre kul att jag framstår som psykstörd då jag pratar med mig själv.
Bra grej att det finns en massa kex, skorpor och mandelkubb.
Japp, kundtjänst gone pensionärer idag. Efter alla sötsaker som slinkit ner måste vi vara "nyttigare" och det är väl inte så mycket socker i skorpor? Eller?
Dålig grej att sopbilen utanför fönstret luktar sopor. Orkar inte stänga fönstret.
Dålig grej att springa omkring i sjal hela dagen, det är varmt. Var tvungen ta av mig sjalen vid lunch (jag är som ett småbarn och dräller jämt), blev hånad.
Sjukt bra att Orvars öppnar idag och ännu bättre är att möta upp folk för att gå på Orvars.

Bra grej att jag börjar 08 imorgon.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu