Regn&sol

Allt som jag planerat i helgen blev långt ifrån gjort men det var bra ändå.
I lördags så spelade vi i 90min i hellregn, det gick att hälla vatten ur skorna och vrida vatten ur både tröjor och skjorts, inte helt nådigt. En förlust med 8-0 blev det till på köpet. Inga roliga siffror (andra helgen i rad...) men det glädjande beskedet var att vi lyckades ha fint spel stora perioder av matchen.

Igår så var det däremot sol och rätt varmt och då var det b-lagsmatch mot Upplands-Ekeby som stod på schemat. Den matchen bevisar att jag måste ner och skjuta än mer på fotbollsplan, för de missarna jag gjorde vid de fina frilägena jag fick är inte helt okej. Bittrast var i alla fall ribbträffen. Gaaah.
Också den matchen ble förlust glädjande nog med 0-1. Så inga större siffror där inte!

Var sjukt tråkig i helgen men helt ärligt var det fantastiskt skönt att göra absolut ingenting. Kollade bl.a. klart säsong 6 av Grey's Anatomy, så värt... Eller..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu