Registrerad

Eftersom jag inte alltid är ett ljushuvud och har suttit och spottat och svurit över studentportalen och hur jag inte hittar vart i helskotta jag ska registrera mig till kursen fick jag äntligen tips. Tänka sig att det ska till en jurist som kan hjälpa en. Hur som helst så gick det på ett kick och nu är jag registrerad och det är bara att dyka upp den 30 augusti på kursintroduktionen.
Helt ärligt ska det bli ganska skönt att vara Uppsala student i alla fall en termin till, kaffet på Maj's är en aning beroendeframkallande, eller är det sällskapet som man brukar vara med som är det?

Hur som haver, har beställt kurslitteratur för dryga 1000 lappen... sjukt värt... Måste sätta upp lappar på hist.inst. om min gamla som för mig är rätt ovärd att ha kvar. Craig tänker jag dock behålla, han är mitt, eh, hjärtegull...


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu