Önskar större spridning

Alltså, idag har jag sprungit på ett gäng med människor som jag helst önskar slippa springa på. Eller åtminstone hade det vart skönt att inte ha sprungit på alla på samma dag. En person om dagen, eller i veckan, skulle vara lagom, haha!

Hur som helst.
Hade en bra föreläsning idag, grym kille som höll i den.
Köpte en dyr kaffe på ekonomikum (hur ska ekonomin hålla om kaffet kostar mer än 10.-?!) och kände mig rätt tillfreds. Kaffe är bra i själen. Träffade även ett par tjejer som också är bra för själen.

Träffade Sara på göteborgs och diskuterade och kom fram till hur vi ska göra. Det vi ska göra är att göra en tidning på en vecka. En tidning på 20 sidor som redan innan vi ens satt igång är full. Crazy. Jag tror på Sara och mig själv, detta kommer bli grymt!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu