Nolla - Inte Nolla

Idag var det alltså dags, första dagen på nya kursen. Jag tror på det här, jag tror att det kommer vara kul, tror dessutom att det kommer att vara en rätt chill kurs. Vi är närmare 80 pers (jäkligt många) och det måste väl finnas ett gäng med sköna människor. Skrattade dock lite för mig själv när vi hade presentationer av oss själva idag. Mina fördomar om mediefolk blev inte bättre om man så säger, haha, det hela berodde väl mest på alla stockholmare som hittat dit...

Hade egntligen institutionsintroduktion + fika nu mellan 16 och 18 men jag är så vidrigt förkyld och har en släng feber så orkar verkligen inte. Blir därför inte heller någon träning ikväll, vilket är riktigt trist.

Imorgon är det inte föreläsning fören kl12, ni kan hoppa upp å klappa er i ändan på att jag tänker ta en sovmorgon!

Juste, vi blev informerade om att vi om vi vill kan få hänga på ekonomernas nollning samt även samhällsvetenskapligaprogrammets nollning (vilket känns mer relevant än ekonomernas) men tror tyvärr inget edera är något för mig, det är så mycket som händer ändå så att springa omkring full dygnet runt känns inte relevant.

Kommentarer

Sophia Lyon

hehehehehe

20:26:07 / 2011-09-15 - http://sophialyon.wordpress.com



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu