Längre tid än vad man tror

Det blev lite brått imorse när jag insåg att jag stått 20min och försökt få i staven i örat och klockan var 10 i 8, dvs 10 min kvar tills jag började. Jag kom i tid (med tre min marginal, yeah!) men då sket jag i att sätta på mig ansiktet. Så hela dagen har gått och jag har tänkt att nej men på fikarasten vid 9 kan jag göra det, hände inte. Innan lunchen tänkte jag också att nej men nu då, hände inte.
Nu sitter jag här, fortfarande utan några ögonbryn och känner att nä, skit vare samma, det se ju inte bättre ut ändå så, haha.

Är galet hungrig, tror det kan bero på att det inte har ätits något fikabröd idag. Märkligt. Visserligen står det en halv daimtårta i kylen... hehe..

Fick jobb att göra, hurra!


Kommentarer

Rova

Att få staven in i örat.. För mig låter det sjukt galet, man har ju hjärnsubstans och grejer där!

Och substansen gör mer nytta i huvudet än i maten. But hey, that's just me!

18:20:18 / 2011-08-03



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu