Inte hela vägen fram

Den var en rätt skakig match igår som resulterade i en förlust 1-2. Mycket trist men det var trots allt bara en träningsmatch. Kändes dock skönt att få näta, det bevisar ju att det faktiskt är möjligt. Det är mål-problemet som har vart vårt största problem framåt. Nu hoppas jag att det blir ändring på det, bollarna kan väl hamna insidan ramen i stället för utanför!

Tog ut min piercing igår innan matchen, dumt gjort. Jag har fortfarande inte fått i den igen, så nu har jag ett vanligt örhänge i, "pluppen" lär ramla in i örat sen när jag tar ut den, haha!

Förutom att jag ska svära och spotta igen sen när jag kommer hem (för att få i stav-fan igen) så tror jag att det blir en mucho bra dag, har något att se fram emot i eftermiddag (och inte det att jag ska mörda mitt öra).

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu