En hang-up

Alltså på riktigt, egentligen för första gången på, låt se, cirkus 14 år är jag besatt. Inte besatt som i att jag behöveren exorsist (dessutom 14 år, icke att förglömma att jag är 21). Det gör mig tokig, och frustrerad och det grämer mig många timmar under det vakna dygnet. Jag vet inte heller vad jag ska göra för att det ska släppa.
Jag vet heller inte varför denna knäpp har kommit nu, eller okej, jag vet varför...

När jag var yngre så räckte det med att jag såg ett mål för att kunna träffa innanför ramarna, hade såna konstiga träffar men efter mångt och mycket så blev det mål. Jag vill minnas en gång, jag kanske var 16 år, för jag vet att det var med 90-laget, att jag fick in back, målvakt, mig själv och bollen i mål, inget stod ivägen. Nu tycks i alla fall målvakten alltid stå i vägen.

För två år sen lyckades jag med bedriften, i samma match (halvlek till och med) näta fem gånger, mycket tack vara de fint levererade bollarna. Men det där speglar också att det blev mycket fler mål förut. I år är det bara två.
Ni anar inte hur frustrerande det är att alltid missa, lyckas inte ens med stolpskott. Utöer att jag kanske känner mig själv som ett stolpskott i mellan åt.

Kan inte denna fördömda jäkla måltorka bara vara över snart?!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu