Dis

När jag vaknade imorse ville jag bara gå och lägga mig igen. Det var mörkt, det var disigt och alldeles blött ute. Jag hade inte direkt gråtit blod om jag hade haft möjligheten att sova tre timmar till, inte alls.
Tisdag idag, vilket är den värsta dagen på hela veckan. Varför undrar kanske ni, jo det ska jag tala om för er:
Det känns som om det var länge sedan det var helg och det är långt till helgen. En tråkig transportsträckedag helt enkelt.
Det som däremot är bra med tisdagar är att det är fotboll, skönt att det är något positivt med den här dagen i alla fall. Fast det där är inte heller sant, det finns mer som är positivt med tisdagar. Kommer inte på något just nu men jag något borde det finnas.. 



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu