Back to basics

Kan börja med att säga att jag fick en smärre ckock för ett par minuter sedan, kollade mitt konto och hade inte väntat mig att csn hade kommit ännu. Men det hade det tydligen, hurra! Det här har resulterat i att jag har suttit och surfat på skor, hittar en hel del ska ni veta. Jag motstår dock begäret och låter bli att klicka på "lägg i kundvagnen". Nu ljög jag, jag beställde hem lite filmer...

Imorgon så ska vi starta dagen med en fika på norrlands, ska bli trevligt! Det var länge sedan vi var samlade och drack kaffe tillsammans. Typ en hel sommar sedan (nästan iallafall). Hoppas jag är mindre snuvig imorgon så jag kan vara med på träningen och framförallt inte sitta på föreläsningen som ett jäkla snormonster. Inte fräscht.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu