Snälla, ge mig mer ångest

Jag har stora problem just nu. Jag trodde jag hade klart för mig hur jag ville göra höst. Det lutade väldigt mycket åt Malmö. Jag har nu omvärderat Göteborg och hittade typ Sveriges mest intressanta program (efter mina mått mätta) i Sundsvall. Jag vet inte alls hur eller vad jag ska göra. Vill mest bara dö lite, fast ändå inte.
Första valet står just nu mellan Göteborg och Sundsvall. Otippat va.
Det hela bottnar i om jag vill läsa politik/ekonomi/juridik (Gbg) eller inte. Jobbigt det där.

Synd att det syns så dåligt..

Kommentarer

Desirée

Nu får du fan komma hit o hälsa på tycker jag!!! :O

20:24:37 / 2011-04-05 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu