Alltid samma visa

Idag var det derby i Alsike, det var vi mot Knivsta. Resultatet var inte riktigt rättvist då jag tycker att vi faktiskt hade fler chanser framåt än vad dom hade, 1-1 blev det i alla fall.
Idag var det hur som helst en riktig plattmatch å mina vägnar. Kanske ska börja med att jag har en sjuhelvetes ansträngningsastma som behandlar mig lite som den vill. Den hatar när det blåser massa t.ex. och blåste gjorde deet ju redigt idag.
Fick alltså börja men var tvungen byta illa kvickt då jag inte fick något syre. Detta var alltså början på skiten. Jag lider inte bara av ansträningsastma utan också en stark prestationsångest, jag har så storaförväntningar på mig själv att jag blir förbannad på mig själv när jag inte kan prestera. Och när jag blir argoch sur på mig själv kan jag inte prestera alls, det är bara det som gnager i huvudet.

Så, andningssvårigheter och allmänt kass och ivägen och orörlig och helt vilse i pannkakan.. Kul dag. Dock lade jag assisten till vårt mål och sköt sedan självi stolpen. Så bara jättedålig var jag ju inte...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu